Kompozisyon Yarışmasında Dereceye Giren Öğrencilere Ödül Verildi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kompozisyon Yarışmasında Dereceye Giren Öğrencilere Ödül Verildi

31.10.2012 13:20

Çanakkale'de, kompozisyon yarışmasında dereceye giren öğrencilere ödüllerini Vali Güngör Azim Tuna verdi...

Çanakkale'de, kompozisyon yarışmasında dereceye giren öğrencilere ödüllerini Vali Güngör Azim Tuna verdi.

29 Ekim Cumhuriyet Bayramı etkinlikleri kapsamında düzenlenen kompozisyon yarışmasında Anadolu Sağlık Meslek Lisesi öğrencisi Gözde Kale birinci, aynı okuldan Sena İnal ikinci, Avukat İbrahim Mutlu Lisesi öğrencisi Sedanur Arslan üçüncü oldu.

Tuna, valilikte, yarışmada dereceye giren öğrencileri çeyrek altınla ödüllendirip, başarılarının devamını diledi.

Muhabir: Mehmet Bayer

Yayıncı: Zafer Akpınar - ÇANAKKALE

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Kompozisyon Yarışmasında Dereceye Giren Öğrencilere Ödül Verildi - Son Dakika


Advertisement