Koyulhisar Belediyesi personeli iftarda bir araya geldi.
Eğriçimen Yaylası'nda belediyeye ait lokantada gerçekleştirilen iftar programına, personel ve aileleri katıldı. Belediye Başkanı İlhan Eren, yaptığı konuşmada, mübarek Ramazan ayında iftar yemeğinde personeliyle bir arada bulunmaktan mutlu olduğunu söyledi.
İftar programını geleneksel hale getirdiklerini belirten Eren, "Hem ailece hem mesai arkadaşları olarak birbirinizi kırmadan birlikte olmanızı, samimi olmanızı diliyorum. Biz bir aileyiz ve ben de bu ailenin başındaki bir insanım. Sorunlarınıza her zaman eğiliyoruz. Bu ilçe bizim ve ilçemize birlikte hizmet için çalışacağız" diye konuştu.
Muhabir: Serhat Zafer
Yayıncı: Ahmet Ekici - SİVAS
Son Dakika › Yerel › Koyulhisar'da Belediye Personeli İftarda Bir Araya Geldi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.