Sakarya'nın Sapanca ilçesinde sınıf öğretmenleri
Nihat Engez'in sınıf öğretmenliğinden branş öğretmenliğine geçmesi nedeniyle, başka okula atandığını öğrenen küçük öğrenciler, sınıfta gözyaşlarına boğuldular. Hıçkıra hıçkıra ağlayan küçük öğrencileri öğretmenleri teselli etti
Sapanca ilçesinde bulunan Alaçam İlköğretim okulu 4. sınıf öğretmeni Nihat Engez
4+4+4 uygulamasıyla sınıf öğretmenliğinden branş öğretmenliğine geçti ve başka bir okula atandı.
Öğretmenlerinin ayrılacağını son derste öğrenen küçük öğrencilerde adeta yıkıldılar. Öğretmenlerinden ayrılacakları için gözyaşlarına boğulan küçük öğrencileri anne babaları ve öğretmenleri teselli etti. Öğretmenlerinin kendilerini bırakmasını istemeyen küçük öğrenciler öğretmenlerine, "Bizi yarı yolda bırakamayın öğretmenim" diye de hep birlikte slogan attılar.
Öğrenci velileri bu durumun çocuklarının üzerinde psikolojik etki yaptığını belirtiler. Son derste küçükler öğretmenleriyle bol bol hatıra fotoğrafları çektirdiler - SAKARYA
Son Dakika › Yerel › Küçük Öğrencilerden Veda Gözyaşları - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.