Manisa'da yılda 14 bin ton erik yetiştirildiği kaydedildi.
Manisa'nın erik üretimde önemli bir paya sahip olduğunu ifade eden Manisa Gıda Tarım ve Hayvancılık İl Müdürü Hasan Çebi, ildeki tarım arazilerinin yüzde 45'inde meyveciliğin yapıldığını, bunun da 24 bin dekarlık kısmında erik yetiştirildiğini belirtti.
Yılda 14 bin ton eriğin yetiştiğini aktaran Çebi, 2 bin 400 tonunun ihraç edildiğini söyledi.
Eriklerin gelişme dönemlerine göre de farklılıklar gösterdiğini, bazı ağaçların çiçek açtığını bazılarının ise henüz uyanmadığını kaydeden Çebi, dolu ve dona karşı da çiftçileri uyardı.
Son Dakika › Yerel › Manisa'da Yılda 14 Bin Erik Yetiştiriliyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.