Manisa'da Yılda 14 Bin Erik Yetiştiriliyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

Manisa'da Yılda 14 Bin Erik Yetiştiriliyor

19.03.2015 16:24

Manisa'da yılda 14 bin ton erik yetiştirildiği kaydedildi.

Manisa'da yılda 14 bin ton erik yetiştirildiği kaydedildi.

Manisa'nın erik üretimde önemli bir paya sahip olduğunu ifade eden Manisa Gıda Tarım ve Hayvancılık İl Müdürü Hasan Çebi, ildeki tarım arazilerinin yüzde 45'inde meyveciliğin yapıldığını, bunun da 24 bin dekarlık kısmında erik yetiştirildiğini belirtti.

Yılda 14 bin ton eriğin yetiştiğini aktaran Çebi, 2 bin 400 tonunun ihraç edildiğini söyledi.

Eriklerin gelişme dönemlerine göre de farklılıklar gösterdiğini, bazı ağaçların çiçek açtığını bazılarının ise henüz uyanmadığını kaydeden Çebi, dolu ve dona karşı da çiftçileri uyardı.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Manisa'da Yılda 14 Bin Erik Yetiştiriliyor - Son Dakika


Advertisement