Nazilli Belediye Başkanı Alıcık, Huzuevinde İftar Yaptı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Nazilli Belediye Başkanı Alıcık, Huzuevinde İftar Yaptı

27.07.2012 10:26

Nazilli Belediye Başkanı Haluk Alıcık, orucunu huzurevi sakinleriyle birlikte iftar yaparak açtı.

Nazilli Belediye Başkanı Haluk Alıcık, orucunu huzurevi sakinleriyle birlikte iftar yaparak açtı.

Alıcık, kızlarıyla birlikte kendi adını taşıyan huzurevini ziyaret ederek, buruda iftar yemeğine katıldı.

İftar yemeğinin ardından huzurevi sakinleriyle sohbet eden Alıcık, huzurevi yöneticileri tarafından talep edilen 4 adet televizyon ve 4 adet salon tipi klimanın en kısa süreçte sağlanacağını kaydetti.

Muhabir: Bahattin Albayrak/ Suat Deniz

Yayıncı: Ufuk Kırabalı - AYDIN

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Nazilli Belediye Başkanı Alıcık, Huzuevinde İftar Yaptı - Son Dakika


Advertisement