Nazilli Belediye Başkanı Haluk Alıcık, orucunu huzurevi sakinleriyle birlikte iftar yaparak açtı.
Alıcık, kızlarıyla birlikte kendi adını taşıyan huzurevini ziyaret ederek, buruda iftar yemeğine katıldı.
İftar yemeğinin ardından huzurevi sakinleriyle sohbet eden Alıcık, huzurevi yöneticileri tarafından talep edilen 4 adet televizyon ve 4 adet salon tipi klimanın en kısa süreçte sağlanacağını kaydetti.
Muhabir: Bahattin Albayrak/ Suat Deniz
Yayıncı: Ufuk Kırabalı - AYDIN
Son Dakika › Yerel › Nazilli Belediye Başkanı Alıcık, Huzuevinde İftar Yaptı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.