Nebioğlu Belde Belediye Başkanı Ertan Aydoğan,
"2013 yerel seçimlerinde tekrar belediye başkanı adayıyım" dedi.
Aydoğan, gazetecilere yaptığı açıklamada, beldede yol yapım çalışmalarının hızlı bir şekilde sürdürdüğünü söyledi.
Beldeye bağlı mahallelerde toplam 15 bin metrekare kilitli parkeyle yolları döşediklerini belirten Aydoğan, şöyle konuştu:
"Çalışmalarımızı engellemek için şimdiden beldemizde belediye başkanlığı için adaylar çıkmaya başladı. Tabii bu durum demokrasinin gereğidir. Ancak şimdiden eleştirilerle karşı karşıya kalmak bizim hizmet heyecanımızı etkiliyor. Verdiğim mücadele Nebioğlu halkı içindir. 2013 yerel seçimlerinde tekrar belediye başkanı adayıyım. Seçim günü akşamına kadar bütün imkanlarımı kullanarak çalışmalarımı sürdüreceğim."
Muhabir: Hüseyin Tıraş/ Ferdi Akıllı
Yayıncı: Nurhan Çorlu - ZONGULDAK
Son Dakika › Yerel › Nebioğlu Belde Belediye Başkanı Aydoğan Açıklaması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.