Niğde'de 10-16 Mayıs Engelliler Haftası nedeniyle Niğde Sakatlar Derneği tarafından 'Farkındalık Yürüyüşü' düzenledi.
İmam Hatip Meydan'ında toplanan engelli vatandaşlar kortej eşliğinde Ömer Halisdemir Meydanı'na kadar yürüdü. Yürüyüş sonrası Ömer Halisdemir Meydanında düzenlenen törene engelliler ve vatandaşlar katıldı. Niğde Sakatlar Derneği ve Rehabilitasyon merkezleri öğrencilerinin hazırladığı çeşitli gösteriler katılımcılar tarafından ilgiyle izlendi. - NİĞDE
Son Dakika › Yerel › Niğde'de Engelliler Haftası Nedeniyle Yürüyüş Düzenlendi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.