Niğde'de Engelliler Haftası Nedeniyle Yürüyüş Düzenlendi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Niğde'de Engelliler Haftası Nedeniyle Yürüyüş Düzenlendi

Niğde\'de Engelliler Haftası Nedeniyle Yürüyüş Düzenlendi
10.05.2017 14:02

Niğde’de 10-16 Mayıs Engelliler Haftası nedeniyle Niğde Sakatlar Derneği tarafından ‘Farkındalık Yürüyüşü’ düzenledi.

Niğde'de 10-16 Mayıs Engelliler Haftası nedeniyle Niğde Sakatlar Derneği tarafından 'Farkındalık Yürüyüşü' düzenledi.

İmam Hatip Meydan'ında toplanan engelli vatandaşlar kortej eşliğinde Ömer Halisdemir Meydanı'na kadar yürüdü. Yürüyüş sonrası Ömer Halisdemir Meydanında düzenlenen törene engelliler ve vatandaşlar katıldı. Niğde Sakatlar Derneği ve Rehabilitasyon merkezleri öğrencilerinin hazırladığı çeşitli gösteriler katılımcılar tarafından ilgiyle izlendi. - NİĞDE

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Niğde'de Engelliler Haftası Nedeniyle Yürüyüş Düzenlendi - Son Dakika


Advertisement