Sivas Kongre Anadolu Lisesi öğrencileri, kütüphanelerine kitap satın alabilmek için kermes düzenledi.
Kermeste öğrenciler evlerinden getirdikleri yiyecekleri okulun bahçesinde kurulan stantlarda satışa sundu. Okul müdürü Eyyup Tanyıldız, yaptığı açıklamada kermesin artık geleneksel hale geldiğini, 3 yıldır kütüphane yararına kermes düzenlediklerini söyledi.
Tanyıldız, şunları kaydetti:
"Amacımız okulumuzun kütüphanesini zenginleştirmek. Öğrencilerimiz bugün harçlıklarını kendi kütüphaneleri yararına harcamış oldular. Kermesimizi her yıl düzenlemeye gayret edeceğiz. Toplanan parayla da okul kütüphanemize hem süreli yayınları alacağız hem de mevcut kitaplarımızı korumuş olacağız."
Kermese, İl Milli Eğitim Müdürü Turan Akpınar da katıldı. - SİVAS
Son Dakika › Yerel › Öğrenciler Kütüphaneleri İçin Kermes Düzenledi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.