Kozluk 75. Yıl İlköğretim Okulu öğrencileri, Belediye Başkanı Reşit Haşimi'yi ziyaret etti.
Haşimi, öğrencilerin ziyaretinden duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Öğrenciler de ağaç dikme kampanyası başlatacaklarını ifade ederek, Haşimi'den destek istedi.
Başkan Haşimi ise imkanları ölçüsünde destekte bulunacaklarını söyledi.
- BATMAN
Son Dakika › Yerel › Öğrencilerden Kozluk Belediye Başkanı Haşimi'ye Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.