Öğrencilere Teog Öncesi Moral Kahvaltısı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Öğrencilere Teog Öncesi Moral Kahvaltısı

Öğrencilere Teog Öncesi Moral Kahvaltısı
13.11.2016 23:18

Kütahya Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu, Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş (TEOG) sınavına girecek öğrencilere motivasyon kahvaltısı verdi.

Kütahya Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu, Temel Eğitimden Ortaöğretime Geçiş (TEOG) sınavına girecek öğrencilere motivasyon kahvaltısı verdi.

Okul Müdürü Vehbi Keler, kahvaltında yaptığı konuşmada, "Okulumuz ortaokul son sınıf öğrencilerinin TEOG sınavı öncesi moral ve motivasyonlarını arttırmak ve sınava hazırlık sürecindeki özverili çalışmalarından dolayı öğretmenlerimize şükranlarımızı sunabilmek için kahvaltı düzenledik. Kahvaltımıza katılan öğretmenlerimize ve 8. sınıf öğrencilerimize teşekkür ediyorum. Öğrencilerimize 23-24 Kasım tarihlerinde yapılacak olan TEOG Sınavı'nda başarılar diliyorum" dedi.

Öğrencilere kahvaltı sonrası Psikiyatri ve Pisikoterapi Uzmanı Dr. Ömer Yacı tarafından 'sınav kaygısının nasıl yenileceği' hususunda bir konferans verildi. (EFE) - KÜTAHYA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Öğrencilere Teog Öncesi Moral Kahvaltısı - Son Dakika


Advertisement