Viranşehir Gazi Lisesi öğretmenleri, Viranşehir Belediyesi'ni ziyaret etti.
Gazi Lisesi öğretmenleri, Belediye Başkan Vekili Mehmet Burun'u makamında ziyaret ederek kendisiyle bir süre görüştü.
Burun, ziyaretteki açıklamasında, her zaman eğitime destek verdiklerini belirterek, okulların hizmetinde olduklarını ifade etti.
Ziyaretin ardından öğretmenler adına Burun'a çiçek veren Şerif Malgir, kendisine belediye çalışmalarında başarı diledi.
Muhabir: Reşit Dağ/ Yasin Dikme
Yayıncı: Sevil Çelik - ŞANLIURFA
Son Dakika › Yerel › Öğretmelerden Viranşehir Belediyesi'ne Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.