Çekerek'te Akbay İlköğretim Okulu öğretmenleri, okullarını boyadı.
Çekerek Akbay İlköğretim Okulu Müdürü Ceyhun Tuncer, okullarının eğitim sezonunda boyasının kirlendiğini belirterek, "Öğrencilere yeni yılda temiz bir ortam hazırlamak istiyorduk. Bunun üzerine konuyu öğretmenlere açtım. Onlar da olumlu karşıladı. Tatil yapmak yerine önce okulu boyamak istediler" dedi.
Öğretmenlere okulu sahiplendikleri için teşekkür eden Tuncer, öğrenci ve öğretmenlerin temiz bir ortamda ders yapacaklarını belirterek eğitime katkı için yapılan bu anlamlı destekten mutlu olduklarını söyledi.
Muhabir: Eyüp Yıldız/ Ömer Sarı
Yayıncı: İsmail İçer - YOZGAT
Son Dakika › Yerel › Öğretmenler, Tatile Çıkmadan Okullarını Boyadı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.