Dursunbey Alaçam Orman İşletme Müdürü Ahmet Özdemir, personeline görevleri doğrultusunda bilgilendirme toplantısı yaptı.
Hizmet binasında gerçekleştirilen toplantıda Özdemir, büro çalışanlarına elektronik imza dönemine geçildiğini, yazışmaların elektronik ortamda dolaştığını belirterek sisteme çabuk uyum sağlamalarını istedi.
Yangın işçileri ile yapılan toplantıda ise orman personellerine yaptıkları işin çok zor olduğu ifade edilerek, orman yangınlarıyla mücadele çalışmalarında dikkat edilmesi gereken hususlara değinildi. - Balıkesir
Son Dakika › Yerel › Orman İşletme Müdürlüğü, Personeline Bilgilendirme Toplantısı Yaptı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.