Ormanpark, Kış Mevsimine Hazırlanıyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ormanpark, Kış Mevsimine Hazırlanıyor

22.09.2012 14:46

Ormanpark İşletme Müdürü Engin Berk, müşterilerinin kış mevsiminde keyifli saatler geçirmeleri için işletmelerine radyant ısıtma sistemi kurduklarını kaydetti.

Ormanpark İşletme Müdürü Engin Berk, müşterilerinin kış mevsiminde keyifli saatler geçirmeleri için işletmelerine radyant ısıtma sistemi kurduklarını kaydetti.

Berk, yaptığı yazılı açıklamada Ormanpark'ta kış mevsimi için hazırlıkların başladığını bildirdi.

Ramazan ayında eşsiz iftar ve sahur programlarında vatandaşlarla beraber olduklarını belirterek, şunları ifade etti:

"Yaz mevsiminde olduğu kadar kış mevsiminde daha keyifli hizmet sunabilmek için nargilehane bölümümüze radyant ısıtma sistemi kurduk. Vatandaşlarımız ısınma sorunu yaşamadan, Ormanpark'ın eşsiz hizmetiyle buluşacak. Hemşehrilerimizi kış mevsiminde de farkı yaşamaya davet ediyoruz."

Muhabir: Salih Eren

Yayıncı: Kemal Kaymak - SAKARYA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Ormanpark, Kış Mevsimine Hazırlanıyor - Son Dakika


Advertisement