Osmaniye'de Atletizm Müsabakaları - Son Dakika
Son Dakika Logo

Osmaniye'de Atletizm Müsabakaları

24.03.2013 14:22

Türkiye Atletizm Federasyonu'nun Atletizm Geliştirme Projesi kapsamında Osmaniye'de il karması müsabakaları yapıldı.

Türkiye Atletizm Federasyonu'nun Atletizm Geliştirme Projesi kapsamında Osmaniye'de il karması müsabakaları yapıldı.

Atletizm İl Temsilcisi Ekrem Sönmez, Cevdetiye Sporcu Eğitim Merkezi'ndeki kupa töreninde yaptığı açıklamada, yarışmalara 835 sporcunun katıldığını belirtti.

Amaçlarının yetenekli sporcuları tespit etmek olduğunu ifade eden Sönmez, şunları kaydetti:

"Final yarışmalarına kızlarda 285, erkeklerde 550, toplamda 835 sporcu katıldı. Yarışma, bin 500 ve 2 bin metrelerde yapıldı. Her yıl düzenlenen bu yarışların ilk ayakları öncelikle ilçelerimizde ve beldelerimize yapıldı. Dereceye giren sporcular ise il karmasına girmek için yarıştı. Kategorilerinde ilk altıya giren atletler 27 Nisan'da Konya'da yapılacak grup yarışmalarında ilimizi temsil edecek."

Yarışmalarda birinci olan atletlere kupa, ilk altıya girenlere madalya verildi. - OSMANİYE

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Osmaniye'de Atletizm Müsabakaları - Son Dakika


Advertisement