Osmaniye'de, okul sporları kapsamında halk oyunları il birinciliği müsabakaları yapıldı.
Spor Şube Müdürü Arif Özsarı, spor salonundaki kupa töreninde yaptığı konuşmada, yıldızlar ve gençler kategorisinde, düzenlemeli ve düzenlemesiz dallarda yapılan yarışmalara 6 takımın 100 sporcu ile katıldığını belirtti.
Halk oyunlarının, okul sporları müsabakalarına sonradan dahil edildiğini ifade eden Özsarı, "Kültürümüzün, değerlerimizin en önemli ögelerinden olan halk oyunlarının okul sporları yarışmalarına dahil edilmesi memnuniyet verici. Bu sayede ilimizde halk oyunlarına ilginin daha da artacağına inanıyorum. Bu kapsamda düzenlenen yarışmalarda dereceye giren halk oyunları ekiplerimiz Hatay'daki grup yarışmalarında Osmaniye'yi temsil edecek" diye konuştu.
Dereceye giren halk oyunları ekibine kupa, oyuncularına madalya verildi. - OSMANİYE
Son Dakika › Yerel › Osmaniye'de Okul Sporları - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.