Osmaniye'de, Öğretmenler Günü etkinlikleri kapsamında Oryantiring Federasyonu İl Temsilciği tarafından yarışma düzenlendi.
İl Temsilcisi Mustafa Köşeli, eğitim kampüsündeki yarışma sonrasında gazetecilere yaptığı açıklamada, yarışmaya öğretmen, öğrenci ve sporseverlerden oluşan 100 kişinin katıldığını belirtti.
Oryantring'in "hedef bulma yarışması" olduğunu kaydeden Köşeli, "Hedef bulma yarışması olan oryantiring sporuna daha geniş kitlelerin katılımını sağlamak amacıyla çalışmalarımız devam ediyor. Müsabakaya katılan tüm yarışmacılarımıza teşekkür ediyorum" dedi.
Yarışma sonunda dereceye girenlere madalya verildi.
Muhabir: Ümit Kahrıman/ Mutlu Bozdağ
Yayıncı: Anıl Bağrık - OSMANİYE
Son Dakika › Yerel › Osmaniye'de Oryantring Yarışması Yapıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.