Otomobili Motosikletle Çektiler - Son Dakika
Son Dakika Logo

Otomobili Motosikletle Çektiler

18.01.2015 12:29

Aksaray’da benzini bittikten sonra yolda kalan otomobil, motosiklete bağlanan iple petrol istasyonuna çekildi.

Aksaray'da benzini bittikten sonra yolda kalan otomobil, motosiklete bağlanan iple petrol istasyonuna çekildi.

Sanayi kavşağında 68 HT 898 plakalı otomobil, seyir halindeyken benzininin bitmesi sonucu yolda kaldı. Yolda kalan sürücünün imdadına arkadaşı motosiklet sürücüsü Halil Yağdı (24) yetişti.

Bulduğu ipin bir ucunu motosikletine, diğer ucunu da otomobile bağlayan Yağdı, aracı motosikletiyle çekmeye başladı. Yağdı, yaklaşık 5 kilometrelik mesafedeki petrol istasyonuna otomobili çekmeyi başardı. - Aksaray

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Otomobili Motosikletle Çektiler - Son Dakika


Advertisement