Rize Özel Eğitim Değerlendirme Çalıştayı Güneysu'da yapıldı.
Güneysu Öğretmenevi'nde yapılan toplantıya, Güneysu Kaymakamı Gökmen Çiçek, Belediye Başkanı Ahmet Minder, İl Milli Eğitim Müdürü Saffet Yıldırım, şube müdürleri ve ilgililer katıldı.
Yıldırım, engelli öğrencilerin normal öğrencilerle bir tutulmaması gerektiğini ve özel eğitim uygulamasının gerektiğini belirterek, özel eğitime ihtiyacı olan öğrencilerin ve velilerin topluma yol gösterici olduğunu söyledi.
Muhabir: Mustafa Nezif Karslı
Yayıncı: Tuğba Yardımcı Mısır - RİZE
Son Dakika › Yerel › Özel Eğitim Değerlendirme Çalıştayı Güneysu'da Yapıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.