Diyarbakır'ın Çüngüş ilçesinde ikamet eden bir vatandaş 2012 yılında yapılan Özürlü Memur Seçilme Sınavı'nda (ÖMSS) çekilen kura ile yerleştirilmesine rağmen atanmasının yapılmadığını iddia etti.
Çüngüş ilçesinde ikamet eden Salim Arslanca, ÖMSS'nin ardından yapılan kura çekimlerinde Türkiye Kamu Hastaneleri Kurumu'na hizmetli olarak atandığını ancak göreve başlatılmadığını söyledi. Arslanca mağdur olduğunu ve işe yerleştirilmesi için devlet yetkililerinden yardım beklediğini belirtti. - DİYARBAKIR
Son Dakika › Yerel › Özürlü Vatandaş Atamasını Bekliyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.