Paşa'nın Melekleri İzmir'den Mutlu Döndü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Paşa'nın Melekleri İzmir'den Mutlu Döndü

Paşa\'nın Melekleri İzmir\'den Mutlu Döndü
10.10.2013 10:42

Bayanlar Hentbol Süper Ligin dördüncü haftasında Muratpaşa Belediyespor deplasmanda İzmir Büyükşehir Belediyesi'ni 35-27 mağlup etti.

Bayanlar Hentbol Süper Ligin dördüncü haftasında Muratpaşa Belediyespor deplasmanda İzmir Büyükşehir Belediyesi'ni 35-27 mağlup etti.

Bayanlar Hentbol Süper lig dördüncü haftasında Muratpaşa Belediyespor, deplasmanda İzmir Büyükşehir Belediyesi'ni 35-27 mağlup ederek, haftayı galibiyet ile kapattı. İzmir Celal Atik Spor Salonu'nda oynanan karşılaşmada baştan sona üstün bir oyun sergileyen Muratpaşa Belediyespor sahadan (35-27) 8 sayı farkla galip gelerek Antalya'ya mutlu döndü.

Muratpaşa Belediyespor Antrenörü Birol Ünsal, "İzmir Büyükşehir Belediyesi deplasmanında galip gelerek haftayı galibiyet ile tamamladık. Lig'de Yeni Mahalle Belediyesi'ne karşı aldığımız şanssız mağlubiyet ile hedeflerimizden şaşmadık. Muratpaşa Belediyespor'un hedefi her zaman şampiyonluktur. Ligde ve Avrupa'da yolumuza devam edeceğiz" dedi. - ANTALYA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Paşa'nın Melekleri İzmir'den Mutlu Döndü - Son Dakika


Advertisement