Payas Belediyesi "El Ele Gönül Gönüle İzci Kampı" Açıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Payas Belediyesi "El Ele Gönül Gönüle İzci Kampı" Açıldı

27.06.2012 16:46

Payas Belediyesi "El Ele Gönül Gönüle İzci Kampı" açıldı.

Payas Belediyesi "El Ele Gönül Gönüle İzci Kampı" açıldı.

Payas Belediye Başkanı Bekir Altan, kampın açılışında yaptığı konuşmada, izcileri ağırlamanın mutluluğunu yaşadıklarını belirtti.

İzciliğin Türk milletinde önemli bir yeri olduğunu ifade eden Altan, "Türk izciliğine hizmet etmenin onurunu ve mutluluğunu yaşıyoruz" dedi.

Kamp Müdürü Mehmet Akçıl ise 30 ilden 700 izcinin katıldığı kampın 29 Haziran Cuma gününe kadar devam edeceğini söyledi.

Yapılan konuşmaların ardından kamp açılış töreni düzenlendi.

Törene AK Parti Hatay Milletvekili Hacı Bayram Türkoğlu, belde belediye başkanları ile çok sayıda izci katıldı.

Muhabir: Ömer Soylu/İsmihan Özgüven

Yayıncı: Ali Güreli - HATAY

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Payas Belediyesi 'El Ele Gönül Gönüle İzci Kampı' Açıldı - Son Dakika


Advertisement