Pozantı'da Çanakkale Sergisi Açıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Pozantı'da Çanakkale Sergisi Açıldı

10.03.2012 11:27

"Çanakkale 1915 Müzesi" sergisi açıldı.

Pozantı'da Çanakkale Haftası nedeniyle

"Çanakkale 1915 Müzesi" sergisi açıldı.

Pozantı Atatürk Kültür Merkezinde açılışı yapılan ve 2 gün sürecek olan Sedülbahir Özel Müzesine ait "Çanakkale 1915 Müzesi"nin, açılışını Pozantı Kaymakamı Kürşad Özdemir, Belediye Başkanı Mustafa Çay ve Garnizon Komutanı Üsteğmen Ufuk Yörük gerçekleştirdi.

Gezici müzenin bugüne kadar 37 kentte halkın hizmetine açıldığı belirtildi.

Müzenin içerisinde, Çanakkale Savaşı sırasında atılan mermilerden kullanılan malzemelere kadar çok sayıda ürün sergileniyor.

- ADANA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Pozantı'da Çanakkale Sergisi Açıldı - Son Dakika


Advertisement