Rizem Kültür ve Turizm Derneği Başkanı Hüsnü Kemal Zaimoğlu, Rize Belediye Başkanı Reşat Kasap'ı ziyaret etti.
Zaimoğlu, yönetim kurulu üyeleriyle gerçekleştirdiği ziyarette, 2015 yılının mayıs ayında yapmayı düşündükleri "Çay Festivali" için Kasap'tan destek istedi.
Kasap, yaşanılabilir bir memleket için gerçekleştirilmesi düşünülen festivale sıcak baktıklarını belirterek, "Çaydan sonra üniversite ve turizm Rize'nin kalkınmasında büyük rol oynayacaktır. Lojistik merkezi ve havalimanı ise Rize'yi buluşma noktası yapacaktır. İyi bir tanıtım ve altyapı çalışmaları ise festivallerde gelen yerli ve yabancı turistlerin şehirde kalmalarını sağlayacaktır" dedi. - Rize
Son Dakika › Yerel › Rizem Kültür ve Turizm Derneği Başkanı, Reşat Kasap'ı Ziyaret Etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.