Safranbolu Belediye Başkanı Necdet Aksoy, "İlçe merkezinde dökülen kaliteli asfalt 15 yıl bozulmayacak" dedi.
Aksoy, gazetecilere yaptığı açıklamada, bu yıl asfalt sezonuna 70 bin ton asfalt dökülecek hedefi ile başladıklarını ve şu anda bu rakamı aştıklarını söyledi.
Asfalt çalışmalarına ara vermeden devam ettiklerini anlatan Aksoy, "Çalışmaları yerinde takip ediyorum. İlçe merkezinde dökülen kaliteli asfalt 15 yıl bozulmayacak. Kendi tesislerimizde üretiyoruz asfaltımızı. Sezon bitene kadar ilçemizdeki gerekli yolları asfaltlayacağız" diye konuştu. - Karabük
Son Dakika › Yerel › Safranbolu'da Asfalt Çalışmaları - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.