Sağlık-Sen Adıyaman Şubesi tarafından düzenlenen piknikte Sağlık-Sen üyeleri bir araya geldi.
Ali Dağı Mesire alanında bir araya gelen sağlık personelleri, doyasıya eğlenerek sohbet ederken, bir yandan ise, davul zurna eşliğinde halay çektiler. Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan Abdulkadir Bozan, "Geleneksel hale getirdiğimiz piknikde üyelerimizle bir araya geldik. Yoğun tempoyla çalışan sağlık çalışanlarımızın yorgunluğunu, üzerinde bulunan stresi azaltmak amacıyla bu etkinliği düzenlemiş bulunuyoruz. Bu etkinliklerimiz hız kesmeden devam edecek ve bu konuda emeği geçen herkese ise, teşekkür ediyorum" şeklinde konuştu. - ADIYAMAN
Son Dakika › Yerel › Sağlık-Sen Üyeleri Piknikte Buluştu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.