Sakarya'nın Kaynarca ilçesinde ormanda gezen bir kişi, kuruyan bir ağacın üzerine devrilmesi sonucu hayatını kaybetti.
Sarıbeyli Köyü'nde yaşayan Necati Toğuç, kışlık odun ihtiyacını temin etmek için traktörüyle ormanlık alana gitti.
Ormanda gezmeye başlayan Toğuç, bu sırada kuruyan bir ağacın üzerine devrilmesi sonucu olay yerinde öldü.
Kendisinden haber alamayan akrabalarının ormanda arama başlatması sonucu bulunan Toğuç'un cesedi, otopsinin ardından köyünde toprağa verildi. - Sakarya
Son Dakika › Yerel › Sakarya'da Ağacın Altında Kalan Kişi Öldü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.