Sakarya'da Ağacın Altında Kalan Kişi Öldü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Sakarya'da Ağacın Altında Kalan Kişi Öldü

01.11.2013 17:01

Kaynarca ilçesinde ormanda gezen bir kişi, kuruyan bir ağacın üzerine devrilmesi sonucu hayatını kaybetti

Sakarya'nın Kaynarca ilçesinde ormanda gezen bir kişi, kuruyan bir ağacın üzerine devrilmesi sonucu hayatını kaybetti.

Sarıbeyli Köyü'nde yaşayan Necati Toğuç, kışlık odun ihtiyacını temin etmek için traktörüyle ormanlık alana gitti.

Ormanda gezmeye başlayan Toğuç, bu sırada kuruyan bir ağacın üzerine devrilmesi sonucu olay yerinde öldü.

Kendisinden haber alamayan akrabalarının ormanda arama başlatması sonucu bulunan Toğuç'un cesedi, otopsinin ardından köyünde toprağa verildi. - Sakarya

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Sakarya'da Ağacın Altında Kalan Kişi Öldü - Son Dakika


Advertisement