Sarıgöl'de, Açık Öğretim Lise Sınavları yapıldı.
Sarıgöl'de yapılan Açık öğretim Lise sınavlarına 300'e yakın öğrenci katıldı. Sarıgöl Atatürk Ortaokulu, Milli Egemenlik Çok Programlı Lisesi ve Sarıgöl Ceza ve Tutukevi'nde üç merkezde yapılan sınavlar sıkı denetim altında yapıldı. Öğrenciler sınava alınırken polisler tarafından sıkı arama yapılarak sınav salonlarına alındı. Sınavların üç oturum halinde iki gün devam edeceği belirtildi. Açık Öğretim Lise Sınavlarının ilçede yapılması sınava giren öğrencileri sevindirdi. Öğrenciler, "Sınavların ilçemizde olması bizleri mutlu etti. Daha önce başka ilçelere gitmek zorunda kalıyor ayrıca yorgunluk oluyordu. Masraflı oluyordu" diye konuştular. - MANİSA
Son Dakika › Yerel › Sarıgöl'de Açık Öğretim Lise Sınavları Yapıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.