Osmaniye Gıda, Tarım ve Hayvancılık İl Müdürü İbrahim Sağlam, sertifikalı tohum üretenlerin destekleneceğini bildirdi.
Sağlam, yaptığı yazılı açıklamada, destekleme almak isteyen çiftçilerin başvurularını 31 Aralık 2012 tarihine kadar yapmaları gerektiğini belirtti.
Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı'nın tarımsal üreticilere belirlenen kriterlere göre, çeşitli destekleme ödemeleri yaptığını ifade eden Sağlam, amaçlarının bilinçli üretim yapılmasını sağlayarak ürün kalitesini arttırmak olduğunu kaydetti.
Desteklemelerden tohumculuk kuruluşları adına sözleşmeli olarak tohum yetiştirenlerin de yararlanabileceğini belirten Sağlam, şunları kaydetti:
"Bakanlığımız tarımsal alanlarda büyük desteklemeler sağlamaktadır. Bu anlamda çiftçilerimize desteklemeler devam etmektedir. Sertifikalı tohum üreterek, ürün kalitesini ve verimini artırmak mümkün. Destekleme almak isteyen sertifikalı tohum üreticileri bir an önce Gıda, Tarım ve Hayvancılık İl Müdürlüğü'ne başvurmalılar."
Muhabir: Ümit Kahrıman/ Tuğba Temir
Yayıncı: Ali Güreli - OSMANİYE
Son Dakika › Yerel › Sertifikalı Tohum Üretenler Desteklenecek - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.