Şırnak Belediyesi'nce, belediye çalışanlarına iftar verildi.
Bir düğün salonunda verilen iftar yemeğine, Belediye Başkan Vekili Faik Saltan, Belediye Başkan Yardımcısı Yahya Basan, belediye meclis üyeleri ve belediye çalışanları katıldı.
Saltan, yemekte yaptığı konuşmada, şeffaf belediyecilik anlayışına devam ettiklerini ifade söyledi.
Şırnak Belediyesi'nin yediden yetmişe tüm çalışanlarıyla el ele vererek, Şırnak'ta daha güzel bir kent oluşturmak için çaba göstereceğini ifade eden Saltan, "Belediye olarak halkımıza en iyi şekilde hizmet etmek ve kentimize daha güzel bir vizyon kazandırmak için çalışmalarımız devam ediyor" dedi.
Muhabir: Cafer Balık/ Meral Özdemir
Yayıncı: Behçet Güngör - ŞIRNAK
Son Dakika › Yerel › Şırnak Belediyesi Personeline İftar Verdi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.