Şırnak Belediyesi Personeline İftar Verdi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Şırnak Belediyesi Personeline İftar Verdi

09.08.2012 14:20

Şırnak Belediyesi'nce, belediye çalışanlarına iftar verildi.

Şırnak Belediyesi'nce, belediye çalışanlarına iftar verildi.

Bir düğün salonunda verilen iftar yemeğine, Belediye Başkan Vekili Faik Saltan, Belediye Başkan Yardımcısı Yahya Basan, belediye meclis üyeleri ve belediye çalışanları katıldı.

Saltan, yemekte yaptığı konuşmada, şeffaf belediyecilik anlayışına devam ettiklerini ifade söyledi.

Şırnak Belediyesi'nin yediden yetmişe tüm çalışanlarıyla el ele vererek, Şırnak'ta daha güzel bir kent oluşturmak için çaba göstereceğini ifade eden Saltan, "Belediye olarak halkımıza en iyi şekilde hizmet etmek ve kentimize daha güzel bir vizyon kazandırmak için çalışmalarımız devam ediyor" dedi.

Muhabir: Cafer Balık/ Meral Özdemir

Yayıncı: Behçet Güngör - ŞIRNAK

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Şırnak Belediyesi Personeline İftar Verdi - Son Dakika


Advertisement