Bursa'da bir vatandaşı cep telefonuyla arayarak kendisini polis olarak tanıtan bir kişi aradığı şahsı 40 bin TL dolandırdı.
Olay, merkez Osmangazi ilçesi Kayhan Mahallesi'nde meydana geldi. M.E. isimli bir kişiyi cep telefonuyla arayan ve kendisini polis olarak tanıtan kimliği belirsiz şahıs, M.E.'den 40 bin TL para istedi. Bunun üzerine bankaya giderek parayı yatıran M.E. daha sonra dolandırıldığını anlayınca polise başvurdu.
Emniyet, vatandaşları cep telefonuyla arayarak kendisini polis olarak tanıtan kişilere itibar edilmemesi gerektiğini belirtti.
(ET)
11.09.2012 11: 48: 51
TSI
NNNN - BURSA
Son Dakika › Yerel › Sözde Polis Vatandaşı 40 Bin TL Dolandırdı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.