Turgut Özal Tıp Merkezi'nin otoparkında bulunan şüpheli paket, fünye ile patlatıldı.
Alınan bilgiye göre, otopark görevlisi tarafından fark edilen banda sarılı pakette bomba olabileceği şüphesi nedeniyle, geniş güvenlik önlemleri alındı.
Bu sırada, Acil Servise gelen ambulanslar da güvenlik çemberi dışında tutuldu ve hastalar sedyeyle taşındı.
Paket, daha sonra gelen bomba imha uzmanlarınca fünye ile patlatıldı. Paketin boş olduğu anlaşıldı.
Paketin incelendiği, kimler tarafından bırakıldığının araştırıldığı belirtildi.
Muhabir: Tuba Karahan
Yayıncı: Cemal Coşkun - MALATYA
Son Dakika › Yerel › Şüpheli Paket, Fünye ile Patlatıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.