Suşehri'nde Hastalıklı Etler İmha Edildi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Suşehri'nde Hastalıklı Etler İmha Edildi

Suşehri\'nde Hastalıklı Etler İmha Edildi
24.04.2013 17:58

Suşehri Belediyesi tarafından hastalıklı olduğu tespit edilen etler yakılarak imha edildi.

Suşehri Belediyesi tarafından hastalıklı olduğu tespit edilen etler yakılarak imha edildi.

Suşehri Belediye mezbahanesine bir kasap tarafından kesilmek üzere getirilen büyükbaş hayvan, kesildikten sonra belediye veteriner hekimi tarafından yapılan kontrolde hastalıklı olduğu tespit edildi.

Hayvan sahibi olan kasaba bilgi verilmesinin ardından, hastalıklı odluğu tespit edilen büyükbaşa ait et, veteriner hekim ve zabıta ekipleri tarafından yakılarak imha edildi. Mezbahanede kesilen hayvanların veteriner kontrolünden geçirildiğini belirten yetkililer, kontrolsüz hiçbir hayvanın etinin satışına izin verilmediğini ifade ettiler. - SİVAS

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Suşehri'nde Hastalıklı Etler İmha Edildi - Son Dakika


Advertisement