Buca Belediye Başkanı Ercan Tatı, Babalar Günü'nü huzurevinde yaşayan babalarla geçirdi.
Buca Zübeyde Hanım Huzurevini ziyaret eden Başkan Ercan Tatı, içlerinde kolonya ve havluların bulunduğu hediye paketlerini huzurevi sakinlerine dağıtarak Babalar Günü'nü kutladı. Bu anlamlı günde yaşlıları yalnız bırakmamaya özen gösteren Ercan Tatı, huzurevi sakinleriyle kuru pasta yedi,
kahve içti. Bir çocuk babası olan Buca Belediye Başkanı Ercan Tatı, babalık görevinin ne kadar zor ve fedakarlık dolu olduğunun altını çizdi.
Tatı, " Hayatı boyunca çalışıp, evine, eşine ve çocuklarına ekmek götürebilmek için ter akıtan ve bundan karşılık beklemeksizin her yorgunluğun üstesinden gelen babalardır. Bizler için maddi manevi bütün imkanlarını seferber ederler. Bugün
babalarımızın günü. Sizler de benim babamsınız. Sizlerin sadece bu günde değil, her gün yanınızdayım" dedi.
(HK)
18.06.2012 12: 13: 52
TSI
NNNN - İZMİR
Son Dakika › Yerel › Tatı, Babalar Günü'nü Huzurevi'nde Kutladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.