Yaralı ve hasta olduğu için İzmir Doğal Yaşam Parkı'na getirilen 7 leylek ile parkta dünyaya gelen 2 yavru leylek, doğaya bırakıldı.
İzmir Büyükşehir Belediyesi'nden yapılan yazılı açıklamaya göre, yaralı ve hasta halde olan 7 leylek, İzmir Doğal Yaşam Parkı'nda koruma altına alındı.
Hayvan sağlığı ve rehabilitasyonu konusunda uzmanlaşmış personel tarafından tedavileri tamamlanıp sağlığına kavuşan leyleklerin yanı sıra parkta dünyaya gelen 2 leylek yavrusu, İzmir Kuş Cenneti sınırlarında doğaya salındı.
- İZMİR
Son Dakika › Yerel › Tedavi Edilen Leylekler Doğaya Bırakıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.