Termik Santrallerin Çevreye Zarar Verdiği İddiası - Son Dakika
Son Dakika Logo

Termik Santrallerin Çevreye Zarar Verdiği İddiası

04.05.2014 15:18

Yaşanabilir Zonguldak Platformu ve Zonguldak Fotoğrafçılık Derneği üyeleri, termik santrallerin çevreye zarar verdiği iddiasını desteklemek amacıyla doğayı fotoğrafladı.

Yaşanabilir Zonguldak Platformu ve Zonguldak Fotoğraf Derneği üyeleri, doğayı kirlettiğini iddia ettikleri termik santrallerin çevresinde fotoğraf çekti.

İki termik santralin faaliyet gösterdiği Kilimli ilçesine bağlı Çatalağzı beldesindeki ormanlıktan başlayarak Muslu beldesinde sona eren doğa yürüyüşü yaklaşık 4 saat sürdü.

Kuruyan ağaçları fotoğraflayan 40 kişilik grup, termik santrallerin doğayı tahrip ettiğini öne sürdü.

Yaşanabilir Zonguldak Platformu Dönem Sözcüsü Kadir Orhan, gazetecilere yaptığı açıklamada, termik santrallerin neden olduğu asit yağmurlarından dolayı etkilenen bitki örtüsünü gözlemlediklerini söyledi.

Tespitlerini kamuoyuyla paylaşacaklarını belirten Orhan, "Özellikle son dönemlerde kestane ağaçlarının kuruduğu yönünde bilgi aldık. Ağaçları ve bitki örtüsündeki zararları belgelemek üzere yürüyüşü yaptık. Çekilen fotoğraflarla sergi açarak daha geniş kesimlere sesimizi duyurmak için çalışacağız" diye konuştu. - Zonguldak

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Termik Santrallerin Çevreye Zarar Verdiği İddiası - Son Dakika


Advertisement