Turhal Belediyesi ile Belediye-İş Sendikası Protokol İmzaladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Turhal Belediyesi ile Belediye-İş Sendikası Protokol İmzaladı

07.05.2014 13:54

Turhal Belediyesi ile Belediye İş Sendikası arasında belediye işçilerinin sosyal haklarını düzenleyen ek protokol imzalandı.

Turhal Belediyesi ile Belediye-İş Sendikası arasında belediye işçilerinin sosyal haklarını düzenleyen ek protokol imzalandı.

Turhal Belediyesi Kültür Evi'nde düzenlenen ek protokol imza töreninde konuşan Belediye Başkanı Yılmaz Bekler,  protokolün belediye çalışanlarına hayırlı olmasını diledi.

Belediye-İş Sendikası Tokat Şube Başkanı İsmail Duman ise 45 saatlik çalışma sürelerinin 40 saate indirilerek cumartesi günleri çalışmalarının kaldırıldığını, 15 yıllık meslek hayatında birkaç belediyede gerçekleştirebildiği bir olay olduğunu söyledi.

İmza töreninin ardından Duman, Bekler'e belediye işçileri adına plaket takdim etti. - Tokat

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Turhal Belediyesi ile Belediye-İş Sendikası Protokol İmzaladı - Son Dakika


Advertisement