Emekli Genelkurmay Başkanı Orgeneral Hilmi Özkök, İzmir'in Urla ilçesinde oyunu kullandı.
Eşi Özenç Özkök ile EGİAD Ortaokulu'na gelen Özkök, 1111 numaralı sandığın bulunduğu sınıfa geçti. Vatandaşlarla birlikte sıraya giren Özkök, görevlilerin kontrollerinin ardından oyunu kullandı.
Hilmi Özkök, daha sonra yaptığı açıklamada, "Memleketimiz için hayırlı olsun" dedi. - İzmir
Son Dakika › Yerel › Türkiye Cumhurbaşkanını Seçiyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.