Türkoğlu ilçe Milli Eğitim Müdürü İbrahim Kuyubaşıoğlu, ilçedeki bazı okulları ziyaret etti.
Okullardaki eğitim ve çeşitli konulara ilişkin idarecilerden bilgi alan Kuyubaşıoğlu, ziyaretiyle ilgili yaptığı açıklamada, "4+4+4" sistemiyle binaların fiziki yapılarında başlatılan çalışmaların aralıksız devam ettiğini belirtti.
İlçedeki bütün okullarında bakım ve onarımdan geçirildiğini ifade eden Kuyubaşıoğlu, "Kadrolarımız tamamlandı. Yeni eğitim ve öğretim yılında faaliyet gösteren 87 okulun tamamını yerinde inceleyip okul müdürlerinden çalışmalar hakkında bilgi aldık. Çocuklarımız ülkemizin geleceği ve okullarında evlerinde gibi rahat etmeleri gerekir" diye konuştu.
Muhabir: İzzet Mazı/ İsmail Hakkı Demir
Yayıncı: Sevil Çelik - KAHRAMANMARAŞ
Son Dakika › Yerel › Türkoğlu Milli Eğitim Müdürü Kuyubaşıoğlu, Okulları Ziyaret Etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.