Ulaş Milli Eğitim Müdürü Cemil Aslan, okul müdürleriyle değerlendirme toplantısı yaptı.
Müdürlükte gerçekleştirilen toplantıda, 2015-2016 eğitim-öğretim yılından sosyal, kültürel, bilimsel, sportif ve akademik alanda yapılan çalışmalar değerlendirilerek, destekleyici ve yetiştirici kursların çalışmaları planlandı.
Aslan, toplantıda yaptığı konuşmada, destekleyici ve yetiştirici kurslarda öğrencilerin eksikliklerinin giderilmesi ve onları TEOG ve LYS sınavlarına hazırlamak için idarecilere ve öğretmenlere büyük görevler düştüğünü söyledi.
Okul müdürleri ve öğretmenlerden öğrencilerin bu kurslara devamı için gerekli çalışma yapmalarını isteyen Aslan, okulların yeni öğretim yılında sosyal, sportif, kültürel alanda projeler üretmesi gerektiğini vurguladı.
Konuşmanın ardından iş sağlığı ve güvenliği uzmanı Kemal Tozkoparan, iş güvenliğiyle ilgili sunum yaptı.
Son Dakika › Yerel › Ulaş'ta Okul Müdürleri Toplantısı Yapıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.