ÖDP Uşak İl Başkanı Mahmut Uludağ TBMM'den geçen ve halk oyuna sunulacak olan anayasa değişikliği hakkında değerlendirmelerde bulundu.
Değişikliğin Türkiye'deki demokrasiyi ortadan kaldıracağını iddia eden Uludağ ; " Eğer bu ülkede demokrasi aranıyorsa, demokrasiden söz ediliyorsa Cumhurbaşkanının yetkileri alabildiğine daraltılmalı ve sembolik bir yer haline getirilmeli, asıl yetki Meclise verilmeli" dedi. - UŞAK
Son Dakika › Yerel › Uludağ; 'Asıl Yetki Meclise Verilmeli' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.