Üniversite Öğrencileri "Ağaç Budama Şenliği" Düzenledi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Üniversite Öğrencileri "Ağaç Budama Şenliği" Düzenledi

15.03.2012 13:20

Trakya Üniversitesi (TÜ) öğrencileri "Ağaç Budama Şenliği" düzenledi.

Trakya Üniversitesi (TÜ) öğrencileri "Ağaç Budama Şenliği" düzenledi.

TÜ Edirne Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu öğrencilerinin Musabeyli köyünde düzenlediği şenlik,ziraat mühendisi Mutlu Kılıç'ın köy sakinlerine gübre kullanımı konusunda bilgilendirmesi ile başladı.

Üniversite öğrencilerinin "Tarımın Dünü ve Bugünü" kısa film gösteriminin de yapıldığı şenlikte, Mustafa Necati İlköğretim Okulu Suyun Ötesi Ritm Grubu mini bir konser verdi.

Şenlik kapsamında, Edirne Vali Yardımcısı Abdullah Aslaner de üniversite öğrencileriyle ceviz ağaçlarında budama yaptı.

- EDİRNE

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Üniversite Öğrencileri 'Ağaç Budama Şenliği' Düzenledi - Son Dakika


Advertisement