Uşak'ta Öğrencilerden Doktorlara Ziyaret - Son Dakika
Son Dakika Logo

Uşak'ta Öğrencilerden Doktorlara Ziyaret

Uşak\'ta Öğrencilerden Doktorlara Ziyaret
13.03.2015 17:10

Uşak’ta Kanyon Koleji İlköğretim Okulu öğrencileri, 14 Mart Tıp Bayramı nedeniyle Medical Park Uşak Hastanesi doktorlarını ziyaret ederek, tıp bayramlarını kutladılar.

Uşak'ta Kanyon Koleji İlköğretim Okulu öğrencileri, 14 Mart Tıp Bayramı nedeniyle Medical Park Uşak Hastanesi doktorlarını ziyaret ederek, tıp bayramlarını kutladılar.

Doktorları ziyaret eden öğrenciler, insanlara sağlıklı ve nitelikli yaşam sunmak için gece gündüz fedakarca çalışan doktorlara minnettarlıklarını dile getirdiler. Ziyaretleri sırasında öğrenciler hastane koridorlarında bir bayram havası estirdi, tüm doktorlar miniklere yakın ilgi gösterip bu jestlerinden dolayı çok memnun olduklarını belirttiler.

Medical Park Uşak Hastanesi Genel Müdürü Dr. Göksel Ensari, Kanyon Koleji öğrencileri ve öğretmenlerine bu anlamlı ziyaretlerinden dolayı teşekkür ederek; "insana değer veren bir anlayışla yetişen bu çocukların ziyaretleri yoğun iş temposunda çalışan biz doktorlara moral ve motivasyon olmaktadır, teşekkür ederiz" dedi. Öğrencilerin ilgili sorularını cevaplayan Dr. Göksel Ensari, sohbet sırasında pek çok öğrencinin ilerde doktorluk mesleğini seçeceğini duyunca memnuniyetini Ulu Önder Atatürk'ün 'Beni Türk Doktorlarına emanet ediniz" sözünü hatırlattı. - UŞAK

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Uşak'ta Öğrencilerden Doktorlara Ziyaret - Son Dakika


Advertisement