Vali Tapsız Hastaneyi Ziyaret Etti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Vali Tapsız Hastaneyi Ziyaret Etti

Vali Tapsız Hastaneyi Ziyaret Etti
10.09.2014 14:17  Güncelleme: 16:26

Kilis Valisi Süleyman Tapsız, Kilis Devlet Hastanesini ziyaret ederek inceleme ve denetlemelerde bulundu.

Kilis Valisi Süleyman Tapsız, Kilis Devlet Hastanesini ziyaret ederek inceleme ve denetlemelerde bulundu.

Valilikten yapılan açıklamaya göre, Kilis Devlet Hastanesi çatısının onarımı ve izolasyon çalışmaları esnasında, 2 Eylül günü meydana gelen yangın sonrası, devlet hastanesinin kısa sürede normal şekilde hizmet verebilmesi için talimat veren Vali Tapsız, hastane yönetimi ve çalışanlarının yangından bir gün sonra hastaneye hasta kabul eder hale getirmelerinden dolayı teşekkür etti.

Kilis Devlet Hastanesinde meydana gelen yangına anında müdahale edilerek büyümesinin önlendiğini ifade eden Vali Tapsız, çatıda yangın çıktığı anda hastane yönetimi ve çalışanların insan üstü gayret sarf ederek yaralanma ve ölüm olaylarının önüne geçtiğini, hastane yönetimi ve çalışanların hastaların tahliye ve nakil işlemlerini hızlı ve profesyonelce yerine getirdiklerini belirtti.

Vali Süleyman Tapsız ayrıca Kilis Belediyesi, Başbakanlık Afet ve Acil Durum Yönetimi Başkanlığı (AFAD) ve Orman İşletmesi İtfaiye ekiplerine yangına anında ve yerinde müdahale etmesi ve yangını büyümeden söndürmeleri dolayısıyla da teşekkür etti.

Hastaneyi gezerek yetkililerden bilgi alan Vali Tapsız, hastalarla da sohbet ederek geçmiş olsun dileklerinde bulundu.

Ziyaretin ardından Vali Süleyman Tapsız, Vali Yardımcısı Ahmet Karatepe, İl Sağlık Müdürü Yemliha Aksoy, Halk Sağlığı Müdürü Emin Arslan, Hastane Genel Sekreteri Halil İbrahim Topatan ve Hastane Başhekimi Erşan Öztin ile toplantı yaptı. - Kilis

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Vali Tapsız Hastaneyi Ziyaret Etti - Son Dakika


Advertisement