Yalova Halk Sağlığı Müdürlüğü tarafından
"Diyabet ve Obezite Haftası" etkinlikleri kapsamında, Merkez Karanfil Evi'nde obezite taraması yapıldı.
Yalova Bulaşıcı Olmayan Hastalıklar Programlar ve Kanser Şube Müdürü Altunay Ünal, Halka yönelik yapmış olduğumuz bu taramayla obezitenin yaygınlık derecesini tespit etmek istediklerini söyledi. Ünal, şöyle konuştu:
"Diyabet haftası dolayısıyla 12-18 Kasım tarihleri arasında Merkez Karanfil Evi'nde halkımıza yönelik Beden Kitle Endeksi (BKİ) ve Açlık Kan Şekeri (AKŞ) taraması yapmaya karar verdik. Halk Sağlığı Müdürlüğünde çalışan arkadaşlarımızla sağlık taraması yapacağız. Sağlık taramaları yapılanların durumları uzman diyetisyenler tarafından değerlendirilecektir. Hazırlanan raporda Obezlik, şişmanlık, beslenme ve şeker durumları rapor edilecektir. Bununla da kaç kişinin obez olduğu tespit edilecektir."
Beden Kitle Endeksi (BKİ) ve Açlık Kan Şekeri (AKŞ) taramasının 18 Kasım'a kadar devam edileceği bildirildi.
Son Dakika › Yerel › Yalova'da Diyabet ve Obezite Taraması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.