Gıda Tarım ve Hayvancılık İl Müdürü Osman Yaman, ilçe müdürleriyle bir araya geldi.
İl Müdürlüğü toplantı salonunda gerçekleşen toplantıya İl Müdürü Osman Yaman, il müdür yardımcıları, şube müdürleri, ilçe müdürleri, döner sermaye saymanı, sivil savunma uzmanı, teknik ve idari personeller katıldı.
Toplantıda konuşan İl Müdürü Osman Yaman, kış mevsiminin yaklaşması nedeniyle aşılamaların biran önce bitirilmesini isteyerek, işlerin az olduğu kış döneminde ise çiftçi eğitimlerine önem verilmesi konusunda uyarıda bulundu.
Ayrıca toplantıda İl Özel İdaresinden tarıma ayrılan bütçe, döner sermaye bütçesi ve yürütülen çalışmalar görüşüldü. Daha sonra, şube ve ilçe müdürleri sunumlarını yaptı. Sunumlarda 2013 yılı faaliyetleri değerlendirilirken 2014 yılı çalışmaları ele alındı. - KASTAMONU
Son Dakika › Yerel › Yaman, İlçe Müdürleriyle Bir Araya Geldi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.