Hayrabolu ilçesinde, yaralı yavru leyleğe belediye yetkilileri sahip çıktı.
Hayrabolu Göleti'nde belediye yetkililerinin bulduğu yaralı leylek, veteriner hekimi tarafından tedavi altına alındı.
Veteriner hekimi İzlem Ahmet Saygılı, AA muhabirine yaptığı açıklamada, yaban hayatın ve doğanın korunmasının önemli olduğunu ve bu amaç için ellerinden geleni yapmaya çalıştıklarını söyledi.
Sağ diz ekleminde yumuşak doku travması tespit edilen leyleğin tedavisinin devam ettiğini belirten Saygılı, "Leyleğin incinen ayağını bandaja aldık. Tabi bu arada ilaç tedavisi uygulayacağız. Tedavisi yapılan yaralı leyleği hayvan barınağında besleyerek bakımını da yapıyoruz. Leyleğin iyileşme sürecinin sona ermesiyle doğaya bırakacağız" dedi.
Son Dakika › Yerel › Yaralı Leyleğe Belediye Sahip Çıktı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.