Gaziantep'in Yavuzeli ilçesinde, Kurban Bayramı bayramlaşma programı resmi kurumlardaki bayramlaşmalar ile başladı.
İlçe protokolü, vatandaşlar ile belediye gazinosunda bayramlaştı. Bayramlaşma programına Yavuzeli Kaymakamı Serhat Karabektaş, İlçe Jandarma Komutan Vekili Üsteğmen Gökhan Acehan, Belediye Başkanı Kemal Sakaroğlu, İlçe Emniyet Amiri Mehmet Ali Demiral, Daire Amirleri, siyasi parti temsilcileri ve halk katıldı. İlçe Kaymakamı Serhat Karabektaş, "Bir araya gelerek tekrar bir ve beraber olduğumuzu hissediyoruz. Beraberliğimizin tadına varıyoruz, inşallah bu şekilde Allah hepimize güzel bayramlarda buluşmak nasip etsin. Hepinizin mübarek kurban bayramını en içten dileklerimle kutluyorum" dedi.
Belediye Başkanı Kemal Sakaroğlu ise, "Kurban Bayramı'nın burada bulunan herkese ülkemize ve tüm İslam alemine hayırlara vesile olmasını diliyorum. Bu bayramlaşmalar ile sosyal yardımlaşmanın, birlik beraberliğin, komşuluk ve kardeşliğin yani muhabbetin daha yoğun yaşandığı günlerdir. Bu duygunun tüm günlere yayılmasını Cenab-ı Allah'tan niyaz ediyorum. Bu bayramlarda yaşlılar, hastalar ve yardıma muhtaç kişilerin unutulmamasını ve hatırlanmasının gerektiğini ifade ederek geleceğimizin daha iyi olacağını düşünüyorum" dedi. - GAZİANTEP
Son Dakika › Yerel › Yavuzeli'de Kurban Bayramı Kutlamaları - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.