Yeşilyurt'ta Çiftçi Seminerine 2 Kişi Katıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Yeşilyurt'ta Çiftçi Seminerine 2 Kişi Katıldı

02.10.2014 15:00

Yeşilyurt Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğünce çiftçilere yönelik düzenlenen "sığır çiçeği hastalığı" konulu seminere 2 kişi katıldı.

Yeşilyurt Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğünce çiftçilere yönelik düzenlenen "sığır çiçeği hastalığı" konulu seminere 2 kişi katıldı.

Belediye Düğün Salonunda düzenlenen seminerde, veteriner hekim Uğur Kaya, 2 çiftçiyi hastalığın etkeni, seyri, belirtileri, tedavisi ve korunma yolları konusunda bilgilendirdi.

Kaya, burada AA muhabirine yaptığı açıklamada, "Sığır çiçeği hastalığı konulu bilgilendirme toplantısına fazla bir katılım olmamıştır. İlçemizde bu hastalıktan bir hayvanın telef olduğu da anlaşılmış olmasına rağmen üreticilerimizin bu tür bir toplantıya duyarsız kalmaları bizleri gerçekten üzmektedir" dedi. - Tokat

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Yeşilyurt'ta Çiftçi Seminerine 2 Kişi Katıldı - Son Dakika


Advertisement