Yozgat Beşir Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği tarafından Muharrem ayı dolayısıyla vatandaşlara aşure dağıtıldı.
Cumhuriyet Meydanı'ndaki etkinlikte aşure ikram eden dernek başkanı Bekir Hazer, yaptığı açıklamada, Muharrem ayı dolayısıyla aşure geleneğine katkıda bulunmak için bin 500 kişi aşure ikram ettiklerini söyledi.
Derneğin, 237 temsilciği ile Türkiye'nin en yaygın insanı yardım organizasyonuna sahip olduğun belirten Hazer, "Ayrıca 42 ülkede faaliyet gösterilme kabiliyetine sahip olan derneğimiz, uluslarası faaliyetleri ile de bir dünya derneği olduğunu ispat etmiştir. Derneğin bu denli büyük bir yapıya sahip olması ve en ücra noktalarda bile faaliyet göstermesine sebep olan fedakar gönüllerimize ve bağışlarıyla bizleri destekleyen hayırseverler teşekkür ediyoruz" dedi. - Yozgat
Son Dakika › Yerel › Yozgat'ta 1500 Kişiye Aşure Dağıtıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.